Tel: +40(72)210-4138 | e-mail: hello@happypandashop.hu

Panda Nutrition (RO)

Termeni și condiții

2021. 09. 24. 11:54:57

În cazul în care doriți să deveniți cumpărători și utilizatori ai magazinului on-line citiți cu atenție termenii și condițiile noastre și numai în cazul în care sunteți de acord cu toți termenii si condițiile prezentate, atunci să faceți achiziții. Acest document conține condițiile legale pentru a face achiziții prin magazinul online.

În cazul livrării prin curier costul transportului este inclus în factură. Informații privind costul de livrare găsiți alături de fiecare produs. Informații legate despre magazinul online, comandă și transport puteți cere și prin e-mail sau telefon!

Informații despre firmă (vânzător)

Numele furnizorului de servicii: Happy Panda S.R.L.
Sediul furnizorului de servicii: Romania, Baia Mare, Nicolai Iorga 1.
Adresa de e-mail a furnizorului de servicii: hello@happypandashop.hu
Numărul de telefon al furnizorului de servicii: +40722104138
Număr de înregistrare al companiei: J24/1091/23.06.2021
Cod fiscal: 39265194
VAT: RO39265194
Numele băncii care gestionează contul: Banca Comerciala Romana
Titular de cont: Happy Panda S.R.L.
Numarul contului bancar: RO20 RNCB 0764 1701 0781 0001
Activitatea principala: 4791 - Comandă prin poștă, vânzare cu amănuntul pe internet
Data înființării: 2018
Informații despre furnizorul de găzduire: RackForest Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Limba contractului: romana

Obiectul contractului

Obiectul contractului poate fi orice produs din magazinul www.pandanutrition.ro.

Proprietățile, caracteristicile și imaginile articolelor le puteți găsi pe pagina concretă a articolelor. Culoarea unor articole poate diferii de culoarea expusă pe pagina web. La editarea site-ului ne străduim la eliminarea diferențelor de culoare. Culoarea produsului nu influențează calitatea produsului. Comenzi fără preț rezultat din erori tehnice (produsul se afișează fără preț sau cu prețul 0) nu vor fi prelucrate-procesate. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. În toate cazurile încercăm clarificarea situației în cel mai scurt timp.

Cumpărătorul

Este persoana care face uz de serviciile de magazin web, se înregistrează pe pagină și lansează comenzi de cumpărare. Deveniți cumpărător și atunci când fără înregistrare, prin telefon, e-mail, fax sau personal de la magazinele noastre faceți comanda de cumpărare.

Comanda

Produsul ales îl puteți comanda prin intermediul site-ului, prin telefon, fax sau e-mail.

Prețuri, promoții

Prețurile expuse pe pagina web (în limba română) sunt exprimate în RON cu si fără TVA. Prețul ofertei este valabilă și va fi finalizată în cazul în care procesul de comandă a fost urmat corect și comanda a fost aprobat de dumneavoastră. Prețul final al produsului și transportului este prețul la care produsul este aprobat de dumneavoastră și trimis pe e-mail. Prețul final poate fi modificat doar printr-un acord între părți. În cazul în care comanda din orice motiv se modifică, se aplică modalitățile de plată și transport în momentul modificării. Prețurile promoționale sunt garantate în limita stocului și până în ultima zi a promoției. Prețurile expuse pe pagina web se pot schimba după cursul valutar pe zi.

Modalități de plată

Comenzile pot fi onorate prin următoarele modalități de plată:

-numerar la cumpărarea din magazinele noastre
-plata integral în avans: după preluarea comenzii, produsul este ambalat, se întocmește factura și se trimite prin fax sau e-mail. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură.
-ramburs la curier: dacă achiziționarea se face prin curier aveți posibilitatea plății la curier. Valoarea produsului se plătește în numerar la curier împreună cu costul de transport.

CONDIȚII DE TRANSPORT ȘI ACHIZIȚIONARE

Aveți posibilitatea de a beneficia de serviciile noastre de curierat, firma noastră fiind în relații cu firma de curierat cu ............... Comanda trimisă va fi prelucrată în același zi, dacă este lansata până la ora 12.

Desigur în aceste cazuri vă anunțăm prin telefon sau e-mail.
În cazul transportului prin curierat cerem să ne lăsați un număr de telefon (mobil dacă este posibil) ca în cazul în care curierul nu vă găsește la destinație să puteți fi solicitați la telefon și dacă este posibil fixarea unui timp în care să puteți primi coletul. La primirea comenzii avem în vedere numele de destinație și numele de facturare

Atenție!

 La primire verificați starea produsului și dacă observați deteriorarea produsului să întocmiți un proces verbal de constatare cu curierul. În lipsa procesului verbal nu avem posibilitatea de schimbare a produsului deteriorat. Informații suplimentare privind curieratul ...................., găsiți pe pagina web a firmei. Reținem dreptul ca termeni de livrare se pot modifica.

Livrare nereușită

În cazul în care livrarea a fost nereușită curierul face o a doua încercare. Dacă nici la a doua încercare livrarea a fost nereușită din cauze imputabile dumneavoastră trebuie să le suportați cheltuielile re-transportului.

Pachet deteriorat

Vă rugăm să verificați coletul la livrare în prezența curierului. Dacă observați vreo deteriorare a coletului care indică deteriorarea bunurilor din aceasta să încheiați un proces-verbal și să nu preluați pachetul. În lipsa procesului-verbal nu avem posibilitatea de a schimba produsul gratuit. Dacă constatați deteriorări vă cerem să ne anunțați prim e-mail la hello@happypandashop.hu, sau la telefon +40729483628.

Dreptul de refuzare a produsului

În baza OUG-ului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii orice cumpărător are dreptul de a refuza produsul, în termen de 14 zile lucrătoare data încheierii contractului sau de la data intrării în posesia fizică a produselorfără a fi nevoit să justifice decizia de retragere în următoarele condiții:


- dreptul de refuzare este valabil pentru orice produs care este în ambalaj original și nedeteriorat.
- opțiunea de refuzare se face în scris pe adresa e-mail hello@happypandashop.hu

Contravaloarea produsului, în situația în care aceasta a fost achitat, se plătește în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere, dar nu mai devreme de la data la care produsul returnat a fost preluat de către vânzător. Plata contravalorii produsului include toate sumele pe care vânzătorul le-a primit drept plată din partea cumpărătorului, inclusiv, costurile livrării, cu excepția cazului în care acesta a fost gratuită. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care cumpărătorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vânzător.

Cumpărătorul returnează produsele sau le înmânează vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere. Costurile returnării vor fi suportate de către cumpărător.

În cazul în care produsul a fost folosit, este zgâriat sau nu este în ambalaj original nu va fi răscumpărat și va fi trimis înapoi pe costul clientului.
Dacă în prezența curierului se dovedește că produsul este deteriorat, și deteriorarea produsului s-a produs înaintea preluării produsului garantăm schimbarea produsului în termen de 14 zile. Deteriorarea produsului se dovedește prin proces-verbal scris de curier.

Garanția pentru produs

Pentru produsele comercializate de firma noastră oferim garanție conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor şigaranțiile asociate acestora și conform garanției oferită de producător. Conform legii răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitateeste angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Garanția produselor se efectuează cu copia facturii și certificatul de garanție original. La produsele fără certificat de garanție, factura reprezintă certificatul de garanție.

Folosirea incorectă a produselor, repararea de către persoane neautorizate, modificarea acestora atrage după sine pierderea imediată a garanției.

Dacă produsele cumpărate în magazinele noastre se defectează în timpul garanției vă rugăm să ne aduceți la cunoștință în cel mai scurt timp, cel mai mult în termen de 2 luni de la constatarea defecțiunii.

Produsele pot fi înapoiate le sediul firmei noastre, le puteți duce personal la unitățile noastre service sau puteți trimite prin curier sau prin poștă. Toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materialele utilizate și ambalare vor fi suportate de vânzător. 

Responsabilitate
Vânzătorul nu este responsabil pentru web-magazin pentru prejudiciile cauzate de pătrunderea site-urilor externe, sau orice întârzieri cauzate de transmiterea de informații, sau orice daune provocate de virusuri de site. Responsabilitatea pentru produsele cumpărate pe baza informațiilor afișate din magazinul web este a clientului. Nu ne asumăm nici o răspundere pentru pagubele provenite din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

Politica de confidențialitate

Unele date, informații sunt absolut necesare pentru preluarea comenzii, realizarea cumpărării, întocmirii facturii, a transportului și pentru certificatul de garanție. Datele și informațiile  pot fi folosite în exclusivitate de firma HAPPY PANDA S.R.L. Prin efectuarea comenzii clientul își dă acordul ca datele personale să fie preluate și depozitate în scopuri menționate mai sus. Prelucrarea datelor personale se face conform legii în vigoare.

Dreptul de autor

Imaginile și textele expuse pe pagina web cât și aranjamentul lor pe pagină aparține firmei HAPPY PANDA S.R.L.. Copierea imaginilor și a textelor de pe pagina web este interzisă. Orice folosire a imaginilor și a textelor este permisă doar cu aprobarea scrisă a firmei. Pagina web conține imagini și texte preluate de la firmele producătoare, pentru care avem toate autorizațiile necesare.

töltés

TÖLTÉS